حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
red blue black green red blue black green امروز
مذهبی
مطالب مذهبی
عکس های مذهبی
برگی از یک نوشته
ورزش
ورزش های رزمی
اخبار ورزشی خارجی
فوتبال و فوتسال
کشتی ووزنه برداری
شناوشطرنج
توپ وپور
علمی
روانشناسی
دانشگاه و کنکور
بهداشت ودرمان
فن آوری های نوین
علمی و پزشکی
اقتصاد
نفت و نیرو
بيمه و بانک
بورس و اقتصاد
صنعت و تجارت
راه و شهرسازی
بازرگانی و صنعت
سیاسی
دولت و مجلس
تحولات سوریه
بیداری اسلامی
سیاست خارجی
رییس جمهور
فرهنگی
سینما و ادبیات
آيين و انديشه
رادیو و تلویزیون
آموزش و پرورش
موسيقی و هنر
اجتماعی
زنان و جوانان
مردم و خانواده
محیط زیست
حوادث
نظامی
دفاع و امنیتی
ارتش
سپاه پاسداران
بسیج
مقام معظم رهبری
دیدارها
پیامها




حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
بازدید : 159 |

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی اظهار داشت: دولتی موفق است که در متن مردم باشد و هنگامی هم که دولت شد از مردم جدا نشود بخصوص اینکه از نگرانی‌ها و مشقت‌هایی که قشر ضعیف جامعه مبتلا هستند، حساسیت بیشتری داشته باشد و در حد امکان بتواند مشکلات راحل کند و اگر در جایی نتوانست، وعده‌های خلاف ندهد که این رمز موفقیت یک دولت است.
 
وی افزود: رمز موفقیت مردم نیز این است که دولتی صادق، امین و واقع بین و در رأس همه آنها متدین داشته باشد.
 
خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: آن چیزی که مملکت ما را نگه داشته قداست انقلاب و رهبری ما است که اگر دولت، قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی قداست خودش را از دست دهد ناکارآمدی کامل خواهد داشت و به همین دلیل در برهه‌ای که تسامح و تساهل بود، عفت مخدوش شد و بدحجابی آمد و به مقدسات مردم حساسیت نشان داده نشد که نتایج آن را مشاهده کردیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: این مملکت در سنگر دیانت و درکشتی اهل بیت محفوظ است و دولت ما زمانی می‌تواند مردمی باشد که به دیانت مردم توجه کند که مقام معظم رهبری نیز در سال گذشته فرمودند ما دولت حداقلی را نمی‌خواهیم.
 
وی تصریح کرد: مسئله بعدی امر به معروف و نهی از منکر است که در رأس معروف‌ها تشکیل نظام اسلامی و حمایت و حفاظت این نظام اسلامی است که با خون شهیدان آبیاری شده که دولت و ملت باید برای حفظ آن دست به دست هم دهند.
 
خطیب نمازجمعه تهران ادامه داد: تضعیف نظام، ارتباط با دشمنان، تقویت دشمنان نظام از بزرگترین منکرات است و شکوفا کردن اقتصاد، اعتلای علمی و حفظ آبروی ملت و بالا بردن سطح فرهنگ از جمله معروف‌هایی است که دولت و ملت باید دست به دست هم بدهند و آن را دنبال کنند.
 
حجت الاسلام صدیقی با اشاره به اینکه مسئله هسته‌ای به مراحل حساس خود رسیده است، اظهارداشت: شیطان کارش شیطنت است و خاصیت و هویتش عداوت با بنی آدم است و اینها شیطان بزرگند و خواستند توپ را به زمین ایران بیاندازند تا اگر مذاکرات به نتیجه نرسید بگویند به دلیل برخی تفکرات در ایران است.
 
وی افزود: هم ملت و هم مقام معظم رهبری تأکید دارند که ما اهل منطق مذاکره هستیم و آنچه که مقام معظم رهبری، ملت و تیم مذاکره کننده با آن مخالفند این است که ملت ایران زیر بارزورگویی‌های آمریکا نخواهد رفت.
 
خطیب نمازجمعه ی تهران تصریح کرد: خط قرمز‌هایی که قبلاً بیان شده مقابله با زورگوی و تحمیل خلاف عرف جهانی، اخلاق سیاسی و قوانینی است که این حق را به ما داده است، اما نکته‌ی جدیدی که مقام معظم رهبری  و همچنین نمازگزاران که عصاره‌ی ملت هستند تأکید کردند این است که مسئله‌ی رفع تحریم‌ها نتیجه مذاکرات نیست، متن مذاکرات است.
 
وی ادامه داد: به محض اینکه درحین مذاکره توافق اجرا شد بر طرف مقابل است که همه‌ی تحریم‌ها را رفع کند و بدون رفع تحریم‌ها ملت زیر بار مذاکره نخواهند رفت.
 
حجت الاسلام صدیقی با اشاره به اینکه حادثه 12 فروردین یک پدیده‌ی نوظهور و راه نو و رحمت جدیدی بود، خاطر نشان کرد: 12 فروردین پدیده‌ی نوظهور مبارکی بود که امام خمینی (ره) آن را باز کرد و مردم متدین نیز ضمانت دوام آن هستند.
 
وی افزود: برخی گروهک‌ها و روشنفکران با جمهوری اسلامی موافق نبودند اما امام خمینی(ره) که روح و مرجع مردم بود، فرمودند: جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر.
 
حجت الاسلام صدیقی همچنین عملیات فتح المبین و بیت المقدس را جزو نقاط عطف دوران دفاع مقدس یاد کرد و آن را گرامی داشت.
 
خطیب نماز جمعه تهران به مسئله یمن اشاره کرد و گفت: مردم مقاوم یمن انقلابی کردند و خواستند خودشان صاحب رأی باشند چرا که رئیس جمهور وقت به تعهدات خود عمل نکرد و فراری شد و مردم کمیته‌هایی تشکیل دادند و نشان دادند که بصیرت و تجربه‌ی لازم را برای اداره کشور دارند.
 
وی با بیان اینکه اکنون یک ائتلاف مصنوعی که پس قضیه‌ی آن اسرائیل و آمریکا است، گفت: شهادت شهدای یمن در بمبارانها روان مردم دنیا و خصوصاً ملتهای اسلامی را جریحه دار کرد و ما این شهادتها را تبریک و تسلیت می‌گوییم.
 
خطیب نمازجمعه تهران در پایان خاطرنشان کرد: برای مجروحین این حادثه دلخراش و غیر قانونی که خاصیتی تجاوزکارانه و انفعالی دارد و همچنین برای بازماندگان طلب عافیت می‌کنیم و هر گونه تجاوز و دخالت درامور داخلی یمن را محکوم می‌کنیم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : جمعه 7 فروردين 1394برچسب:نماز,جمعه, تحریم,یمن,

مطالب گذشته

·

درمان افسردگی و پوچی با یاد خدا ! ارسال در : 1394/03/18 21:31

·

بیانات در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله ارسال در : 1394/03/18 21:17

·

خبر آمد خبری در راه است . . . ارسال در : 1394/02/24 22:24

·

آقای من، بحق نازدانه اتان علی بن موسی الرضا(ع)، فکری به حال ما کنید..... ارسال در : 1394/02/24 22:21

·

بدون شرح... ارسال در : 1394/02/24 22:14

·

لبیک یا امام خامنه ای ارسال در : 1394/02/24 22:10

·

حاشیه های دیدار رهبری از نمایشگاه کتاب ارسال در : 1394/02/24 21:54

·

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب ارسال در : 1394/02/24 21:49

·

و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین ارسال در : 1394/02/05 12:47

·

کنارتودرگیر آرامشم ارسال در : 1394/02/05 11:33


بسم رب الشهداءوالصديقين سخنان مقام معظم رهبري و راهكار هاي ايشان در سخنراني هاي مختلف ما را بر آن داشت تابه جبهه جنگ نرم عزيمت كنيم می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم ولو به اندازه نفسی و باری از دوش ولیمان برداریم ولو به اندازه ارزنی ... البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي ********************* مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای: امروز شما ببینید وسائل تبلیغ در دنیا چقدر متنوع شده؛ این طرف دنیا یک نفر جوان پای یک دستگاه کوچک می‌نشیند و افکار، تصورات، تخیلات، پیشنهادهای فکری و پیشنهادهای عملی را از سوی هر کسی – بلکه هر ناکسی – از آن طرف دنیا دریافت می‌کند! امروز اینترنت و ماهواره و وسایل ارتباطی بسیار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جای دنیا می‌رسد. میدان افکار مردم و مؤمنین، عرصه‌ی کارزار تفکرات گوناگون است. امروز ما در میدان جنگ و کارزار حقیقی فکری قرار داریم. این کارزار فکری به هیچ وجه به زیان مانیست؛ به سود ماست. اگر وارد این میدان بشویم و آن چه را که نیاز ماست – از مهمات تفکر اسلامی و انبارهای معارف الهی و اسلامی – بیرون بکشیم و صرف کنیم، قطعاً بُرد با ماست؛ لیکن مسأله این است که ما باید این کار را بکنیم.




طراح قالب ملودیوس